Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών με 180 ψήφους ζητούν οι Δικηγορικοί Σύλλογοι


Στην επιστολή του, ο Πρόεδρος της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων ζητάει από τον Πρόεδρο της Βουλής να γνωστοποιήσει στα μέλη του Κοινοβουλίου το ψήφισμα της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος για το ζήτημα, όπως αυτή είχε ληφθεί στις 17-6-2018, κατά τη συνεδρίασή της στην Αλεξανδρούπολη.
Σύμφωνα με αυτό οι δικηγόροι ζητούν η ψήφιση του σχετικού νόμου, που θα κυρώνει τη συμφωνία, να γίνει με πλειοψηφία των 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος
Αναλυτικά το ψήφισμα της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος για τη Συμφωνία μεταξύ Ελλάδος και πΓΔΜ έχει ως εξής:
«Στα εθνικά θέματα απαιτείται εθνική συνεννόησηυπευθυνότητα , υπέρβαση και ανάληψη ευθύνης. Δεν επιτρέπονται λαϊκισμοί και μισές αλήθειες ούτε μπορούν να γίνουν ανεκτές πολιτικές ή άλλες μικροκομματικές σκοπιμότητες.
Η δημιουργία και η διαιώνιση του προβλήματος της ονομασίας του κράτους των Σκοπίων οφείλεται σε διαχρονικές ευθύνες και του πολιτικού προσωπικού της χώρας που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν από την αδιαμφισβήτητη προκλητική και αλυτρωτική στάση της γείτονος χώρας. Η όποια συμφωνία δεν συνιστά, κατ’ ανάγκη, και λύση του προβλήματος.
Η σημερινή κυβέρνηση όμως, οφείλει να εξηγήσει πειστικά στον ελληνικό λαό τους λόγους που επέβαλαν την υπογραφή της συμφωνίας στην παρούσα χρονική περίοδο και να τον ενημερώσει πλήρως για τους όρους της, τα άγνωστα σε αυτόν, τυχόν πλεονεκτήματα, τις δεσμεύσεις και τους κινδύνους που αναλαμβάνει η χώρα, ιδίως ενόψει των πολλαπλών αιρέσεων υπό τις οποίες τελεί η συμφωνία.
Η συμφωνία αφορά όλους τους Έλληνες, πρέπει να έχει την ευρύτερη δυνατή κοινωνική και πολιτική αποδοχή και να εξυπηρετεί τα εθνικά συμφέροντα. Για να διασφαλίζεται η βιωσιμότητά της στον χρόνο δεν πρέπει να στηρίζεται σε περιστασιακές και ισχνές πλειοψηφίες. Πρέπει να ληφθούν υπόψη οι ενστάσεις ως προς την αναγνώριση «μακεδονικής» εθνικότητας και γλώσσας. Για το λόγο αυτό προτείνεται η ψήφιση του σχετικού νόμου, που θα κυρώνει τη συμφωνία, να γίνει με πλειοψηφία των 3/5 του όλου αριθμού των βουλευτών, κατ’ εφαρμογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος».
Πηγή: newsit.gr

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019

Διέλυσαν την χώρα για να έχουν το 2020, χρεος 120% του ΑΕΠ - όσο είχαν το 2009 και εννέα χρόνια μετά είναι στο 182,2%

28 Οκτωβρίου 2011

H κοροϊδία  έχει μερικά όρια. Και εξηγούμαστε.

H κοροϊδία  έχει μερικά όρια.
Και εξηγούμαστε. Το 2009 το ελληνικό χρέος ήταν 120% και δεν ήταν βιώσιμο.
Έτσι ήθελαν.
Το ίδιο είδαν και μερικοί ξύπνιοι διαχειριστές που γνώρισαν τις πραγματικές προθέσεις της Κυβέρνησης Παπανδρέου.
Τα υπόλοιπα τα γνωρίζετε, αν δεν βάζετε το κεφάλι στην άμμο.
Οι «τιμωροί» ομολόγων και κάποιες εγχώριες οικογένειες κερδοσκόπησαν, εκ του ασφαλούς, πάνω στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών.
Λέμε εκ του ασφαλούς, διότι έβγαιναν διάφοροι πολιτικοί ( να μην λέμε ονόματα ) και έλεγαν χρεοκοπούμε, δεν έχουμε συντάξεις, Τιτανικός κλπ.
Τι ακολούθησε μετά ;
Καταστράφηκε η πραγματική μεσαία τάξη – όσοι δουλεύουν – και δεν πειράχθηκαν επί δυο χρόνια (2011) οι προνομιούχοι.
Μετά από δυο χρόνια και 9 διασώσεις τι μας είπαν τα ξημερώματα ;
Το 2020, το χρέος θα είναι πάλι 120% και θα είναι βιώσιμο διότι θα έχουμε πρωτογενή πλεονάσματα αφού ξεπουλήσουμε περιουσιακά στοιχεία σ ότι τιμές μας πουν !! – ( όπως το 10% κ. Παπακωνσταντίνου) !! Δηλαδή 9 χρόνια μετά θα είναι βιώσιμο το χρέος που δεν ήταν το 2009.
Και γιατί να καταστραφούμε μετά επί δυό χρόνια ; Αυτό στα ελληνικά ονομάζεται αλλιώς.
Προδοσία !!
Ο Ευάγγελος Λεμπέσης από το 1940 είχε γράψει για την «σημασία των Βλακών εν τω συγχρόνω βίω».
Εκεί εξηγεί για τους βλάκες- απατεώνες – καλή ώρα – σαν κι αυτούς που προσπαθούν να μας σερβίρουν το μαύρο- άσπρο.
Μας βλέπουν σ όλη…. την Ευρώπη και γελάνε με το πώς κοροϊδεύουν ένα ολόκληρο λαό.      
Δημήτρης Παφίλας

Στο 182,2% του ΑΕΠ αυξήθηκε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας! Φταίει ο Καραμανλής

Στο 182,2% του ΑΕΠ αυξήθηκε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας! Φταίει ο Καραμανλής

Στο 182,2% του ΑΕΠ ή 334,98 δισ. ευρώ διαμορφώθηκε το δημόσιο χρέος της Ελλάδας το τρίτο τρίμηνο του 2018, καταγράφοντας το υψηλότερο επίπεδο στην ΕΕ, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Αλλά ας θυμηθούμε  ποια είναι η αλήθεια για την οικονομία την πενταετία Καραμανλή:
 Η πορεία της ελληνικής οικονομίας μετά την υπογραφή του Μνημονίου του 2010 υπήρξε καταστροφική. Ενώ οι υποστηρικτές της πολιτικής του μνημονίου θεωρούσαν ότι θα αντιμετώπιζε το πρόβλημα του δημοσίου χρέους και τις άλλες παθογένειες της ελληνικής οικονομίας, στην πραγματικότητα συνέβη το αντίθετο. Για αυτό και σήμερα, όπως και τότε, επανέρχονται και κατηγορούν την πολιτική της περιόδου 2004-2009 ως δήθεν υπεύθυνης για τη σημερινή πορεία της οικονομίας.
Ωστόσο, με βάση τους κυριότερους δείκτες που περιγράφουν τις επιδόσεις και τις προοπτικές μιας οικονομίας, η πορεία της ελληνικής οικονομίας στην περίοδο 2004-2008 υπήρξε εντυπωσιακά καλή, παρά τα βάρη του παρελθόντος, όπως το υψηλό δημόσιο χρέος και ο υπερτροφικός δημόσιος τομέας.
Μόνο από τα τέλη του 2008 και το 2009 υπήρξε μία επιδείνωση, η οποία οφείλεται στην πρωτοφανή μεταπολεμικά διεθνή ύφεση του 2008-2009. Αντίθετα, μετά το 2009, και παρά τη διεθνή ανάκαμψη, η ελληνική οικονομία εισήλθε στη μεγαλύτερη και βαθύτερη ύφεση της ιστορίας της, χωρίς να μπορέσει να αντιμετωπίσει ούτε και το χρόνιο δημοσιονομικό της πρόβλημα, το οποίο χρονολογείται από τη δεκαετία του 1980.
Τα στοιχεία που παρατίθενται, με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις της Ευρωπαϊκής Στατιστικής Υπηρεσίας, είναι χαρακτηριστικά:
• Σε τιμές του 2010, το πραγματικό κατά κεφαλήν Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) έπεσε από 21.386 ευρώ το 2009, σε 16.896 ευρώ το 2014, μία πτώση που υπερβαίνει το 20% σε μία πενταετία. Αντίθετα, στην περίοδο 2004-2009 το πραγματικό ΑΕΠ ανέβηκε από 19.669 ευρώ το 2003, σε 21.386 ευρώ, μία αύξηση σχεδόν 9% (8,75% για την ακρίβεια), και αυτό παρά το ότι είχαν μεσολαβήσει και δύο χρονιές παγκόσμιας ύφεσης (βλ. Διάγραμμα 1). 

 • Το ποσοστό ανεργίας μειώθηκε από το 10,6% το 2004 στο 7,8% το 2008, και ανέβηκε στο 9,6% το 2009, τη χρονιά της παγκόσμιας ύφεσης. Την τελευταία πενταετία, με την πολιτική του μνημονίου, το ποσοστό ανεργίας εκτινάχθηκε σε επίπεδα πάνω από το το 25% (βλ. Διάγραμμα 2). 


• Τέλος, ούτε και το δημόσιο χρέος, η δικαιολογητική βάση για την πολιτική του μνημονίου, αντιμετωπίσθηκε την τελευταία πενταετία. Παρά το «κούρεμα» του 2012, το δημόσιο χρέος ως ποσοστό του ΑΕΠ, εκτινάχθηκε από το 126% το 2009, στο 176% το 2014 (βλ. Διάγραμμα 3).
Η αλήθεια για το δημόσιο χρέος:

Την 31/12/2003 το Χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης ήταν 182 δισ. ευρώ και την 31/12/2008 διαμορφώθηκε σε 262 δισ. ευρώ.
Δηλαδή αυξήθηκε κατά 80 δισ. ευρώ.
Πού πήγαν αυτά τα χρήματα:
- 50 δισ. πήγαν για την πληρωμή τόκων, στο δημόσιο χρέος που κληρονόμησε η Νέα Δημοκρατία.
 - 10δισ. πήγαν για την πληρωμή αμυντικών εξοπλισμών που είχαν παραγγελθεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και πληρώθηκαν επί ΝΔ.- 2,5 δισ. πήγαν για χρέη Νοσοκομείων που βρήκε η ΝΔ από προηγούμενα χρόνια.
- 7 δισ. πήγαν για υποχρεώσεις προς τα ασφαλιστικά ταμεία που είχαν αναλάβει οι προηγούμενες κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ
.Δηλαδή από τα 80 δισ. τα 70 περίπου, πήγαν για την κάλυψη υποχρεώσεων που είχαν αναλάβει οι προηγούμενες κυβερνήσεις, του ΠΑΣΟΚ
Ακόμη και αν συνυπολογίσουμε το 2009. χρονιά κατά την οποία το Δημόσιο χρέος αυξήθηκε κατά πολύ, όπως συνέβη σε όλες τις χώρες,λόγω της διεθνούς κρίσης, η συνολική εικόνα δεν αλλάζει. Στο τέλος του 2009, το χρέος ήταν 298 δισ. ευρώ, δηλαδή αυξημένο κατά 116 δισ. ευρώ, σε σχέση με το 2003. 
Στο διάστημα 2003 – 2009 οι τόκοι που πληρώθηκαν ήταν 61 δισ. ευρώ, 20 δισ. ήταν οι δαπάνες για εξοπλισμούς, χρέη νοσοκομείων και ταμεία που αναλύσαμε παραπάνω. Αλλά 5,2 δις. καλύπτουν τις δαπάνες για την απόκτηση προνομιούχων μετοχών των τραπεζών και την αύξηση κεφαλαίου του ΤΕΜΠΜΕ, στο πλαίσιο των προγραμμάτων ενίσχυσης της πραγματικής οικονομίας και στήριξης του τραπεζικού συστήματος.Τα υπόλοιπα 30 δισ. περίπου είναι το έλλειμμα του 2009, όπου φρόντισε να το φτάσει το ΠΑΣΟΚ. Πρέπει όμως να σημειώσουμε, ότι η αύξηση του χρέους το 2009 συνδέεται και με την προσπάθεια της κυβέρνησης της ΝΔ να στηρίξει την πραγματική οικονομία, με προγράμματα ενίσχυσης συγκεκριμένων κλάδων της οικονομίας (π.χ. εξαγωγές, οικοδομή), που θα είχαν πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα. Το ύψος του δημοσίου χρέους που κληρονομήσαμε, όπως φαίνεται από τα στοιχεία που παρατέθηκαν προηγουμένως, δεν επέτρεπε περαιτέρω επέκταση των προγραμμάτων αυτών.Όσον αφορά εξάλλου, την αναθεώρηση του χρέους για το 2009 και τα προηγούμενα χρόνια από την Eurostat, το Νοέμβριο του 2010, αυτή δεν οφείλεται στην αποκάλυψη δήθεν κρυφών υποχρεώσεων. Οφείλεται στο γεγονός ότι καταγράφηκαν στο χρέος το γνωστό swap της Goldman Sachs, (που έγινε το 2001, επί ΠΑΣΟΚ, και μας ακολουθεί έκτοτε) και οι συσσωρευμένες οφειλές των ΔΕΚΟ, οι οποίες ήταν γνωστές εντός και εκτός Ελλάδος από τους δημοσιευμένους ισολογισμούς. Δεν ήταν κρυφά, για παράδειγμα, τα χρέη του ΟΣΕ, του Μετρό, της ΕΡΤ, των αμυντικών βιομηχανιών, κ.λ.π.
Ουδέποτε όμως η Eurostat είχε ζητήσει στο παρελθόν να περιληφθούν αυτά στα στοιχεία της γενικής κυβέρνησης.Η αύξηση του χρέους στο 127% του ΑΕΠ το 2009 οφείλεται κατά κύριο λόγο σε επιλογές των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.Σε κάθε περίπτωση να σημειωθεί ότι:
α. Η ευθύνη της ΝΔ αφορά μόνο το πρώτο εννεάμηνο του 2009. Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος) με την κατάρρευση των φορολογικών εσόδων και την μεθοδευμένη έκρηξη του ελλείμματος, συνεπώς και της ανάλογης αύξησης του δημοσίου χρέους βαρύνει σχεδόν αποκλειστικά την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
β. Ακόμα και έτσι πάντως, είναι τουλάχιστον οξύμωρο ότι κατά το πρόγραμμα της Τρόϊκας θα χρειαστούν δεκαετίες αιματηρών θυσιών των Ελλήνων, δραματικής πτώσης του βιοτικού επιπέδου, αλλά και εθνικής αποδυνάμωσης για να βρεθεί το Δημόσιο Χρέος στο ύψος του 120% αυτό δηλαδή που υποτίθεται πυροδότησε την ελληνική κρίση και έκανε αναγκαία την παρέμβαση της ΕΕ και του ΔΝΤ!!!!! 



Γιώργος Κασιμάτης: Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι νομικά άκυρη!

Έκκληση του καθηγητή Συνταγματικού Δικαίου στους Έλληνες βουλευτές να μην ψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών…
Ως απαράδεκτη, γιατί αποτελεί παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος που εξυπηρετεί γεωπολιτικά συμφέροντα ξένων κρατών, χαρακτηρίζει σε δήλωση – έκκληση τη Συμφωνία των Πρεσπών ο ομότιμος καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Γιώργος Κασιμάτης.
Επίσης χαρακτηρίζει την εν λόγω συμφωνία άκυρη και ανυπόστατη καθώς παραβιάζει το Σύνταγμα της Ελλάδας και απευθύνει έκκληση στους βουλευτές να μην την εγκρίνουν.
Τονίζει δε, πως ο ελληνικός λαός έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να συνεχίσει τον αγώνα ενάντια στη συγκεκριμένη συμφωνία.
Η δήλωση – έκκληση του κ. Κασιμάτη:
Με την ευθύνη του Έλληνα Πολίτη και του επιστήμονα, καθώς και με βάση τις επιστημονικές μου γνώσεις για το συμφέρον του Ελληνικού Λαού, διατυπώνω τις ακόλουθες θέσεις για τη Συμφωνία των Πρεσπών:
1. Πολιτικά, η Συμφωνία των Πρεσπών, ως πράξη εξωτερικής πολιτικής της Ελλάδας, είναι απαράδεκτη:
α. Γιατί αποτελεί παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος, η οποία εξυπηρετεί κυριαρχικά και γεωπολιτικά συμφέροντα μόνο ξένων κρατών, ενώ αντίστοιχα βλάπτει ουσιαστικά τα συμφέροντα της Ελληνικής Πολιτείας.
β. Γιατί απειλεί και μειώνει καίρια: την ασφάλεια της εδαφικής κυριαρχίας.
γ. Γιατί αμφισβητεί σοβαρά την εθνική, την ιστορική και την πολιτισμική ταυτότητα της Ελλάδας.
2. Νομικά (από πλευράς κύρους), η Συμφωνία των Πρεσπών είναι άκυρη και ανυπόστατη, γιατί ουσιαστικά και διαδικαστικά παραβιάζει:
α. Το Σύνταγμα της Ελλάδας,
β. Το Σύνταγμα των Σκοπίων και
γ. Το Διεθνές Δίκαιο.
3. Η παραβίαση του Συντάγματος της Ελλάδας:
α. Είναι ουσιαστική, γιατί η κυβερνητική απόφαση παραβιάζει την αρχή προστασίας της Κυριαρχίας της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο χειρισμός του θέματος παραβίασε ήδη και παραβιάζει τη δημοκρατική αρχή και την αρχή της λαϊκής κυριαρχίας.
β. Η Συμφωνία των Πρεσπών είναι ανυπόστατη λόγω του ότι περιέχει παραχώρηση κυριαρχικού δικαιώματος, το οποίο δεν μπορεί, σύμφωνα με το Σύνταγμα, να είναι αντικείμενο ούτε διεθνούς σύμβασης, ούτε άσκησης κυβερνητικής και νομοθετικής εξουσίας.
Το όνομα «Μακεδονία», δεν αποτελεί απλώς περιορισμόεθνικής κυριαρχίας ή ούτε μεταφορά αρμοδιοτήτων σε διεθνείς οργανισμούς, βάσει πάντοτε εθνικού συμφέροντος, που να αναγνωρίζεται ως τέτοιο από το Σύνταγμα, αλλά παραχώρηση στοιχείου ταυτότητας ης Ελλάδας, ως κυρίαρχου κράτους. Αυτό αποτελεί κυριαρχικό δικαίωμα και δεν υπόκειται σε καμιά συντεταγμένη εξουσία.
β. Είναι διαδικαστική τόσο με βάση το Σύνταγμα, όσο και με βάση το Διεθνές Δίκαιο.
4. Η παραβίαση του Συντάγματος των Σκοπίων είναι αμφίδρομη:
α. Η διαδικασία σύναψης της Συμφωνίας των Πρεσπών έγινε κατά παράβαση του Συντάγματος των Σκοπίων.
β. Η αναθεώρηση του Συντάγματος των Σκοπίων δεν τήρησε τη Συμφωνία των Πρεσπών, άρα, η τελευταία είναι, σύμφωνα με το αναθεωρημένο Σύνταγμα, αντισυνταγματική, ενώ η Συμφωνία, αν και ήδη ανυπόστατη, υπόκειται σε καταγγελία για μη τήρησή της από την αντισυμβαλλόμενη Χώρα ως προς την αναθεώρηση.
5. Η παραβίαση του Διεθνούς δικαίου είναι ουσιαστική και τυπική:
α. Είναι τυπική, (είναι τυπικά άκυρη), γιατί δεν τηρήθηκαν οι κανόνες σύναψης και κύρωσης της Σύμβασης, που ορίζουν τα Συντάγματα και των δύο Χωρών.
β. Είναι ουσιαστική, γιατί ως άκυρη Σύμβαση αποτελεί παραβίαση της Κυριαρχίας της Ελλάδας και της συνταγματικής τάξης και των δύο μερών.
Β. Με βάση τις παραπάνω θέσεις μου, απευθύνομαι προς στους πολιτικούς αντιπροσώπους του Ελληνικού Λαού, που έδωσαν τον όρκο πίστης στην πατρίδα και στη Δημοκρατία και τήρησης του Συντάγματος και κάνω με πλήρη συνείδηση την ακόλουθη έκκληση και δήλωση:
1. Να μην παραβιάσουν τον όρκο τους απέναντι στον Ελληνικό Λαό, ψηφίζοντας υπέρ της αντισυνταγματικής αυτής Συμφωνίας, η οποία παραβιάζει και απειλεί ζωτικά συμφέροντα κυριαρχίας της Ελλάδας.
2. Εάν, παρ’ ελπίδα, υπάρξει πλειοψηφία αντιπροσώπων του Λαού, που θα υπερψηφίσουν τη Συμφωνία των Πρεσπών, παραβιάζοντας το Σύνταγμα και τον όρκο τους, η εν λόγω Συμφωνία δεν θα έχει καμμιά απολύτως ισχύ και δε δημιουργεί καμιά υποχρέωση για την Ελλάδα. Την επόμενη ο Ελληνικό Λαός θα έχει το δικαίωμα και την υποχρέωση να συνεχίσει τον Αγώνα.

Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2019

Ο Κ. Καραμανλής αρνήθηκε δύο φορές τους οικονομικούς δολοφόνους του ΔΝΤ

«Από το 2004, μόλις δηλαδή η ΝΔ κέρδισε τις εκλογές, από τις πρώτες επαφές που είχε στο Εco/Fin με ομολόγους του ετέθη επί τάπητος – και μάλιστα με επιτακτικό τρόπο – το ζήτημα της προσφυγής της χώρας στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο.«
Τελικά η προτροπή ορισμένων στο Εco/Fin να προσφύγει η Ελλάδα από το 2004 στο ΔΝΤ δεν έγινε αποδεκτή από τον Κ. Καραμανλή
Ο Καραμανλής δεν υποδούλωσε την Ελλάδα στο ΔΝΤ . 
Nαι,προτίμησε την ήπια προσαρμογή στην οικονομία. 
Επιχείρησε να μειώσει τους φορολογικούς συντελεστές και να «μαζέψει τα ελλείμματα»,προσπάθησε να μειώσει την ανεργία, να αναδιοργανώσει το κράτος, να εφαρμόσει μια εθνική και πατριωτική πολιτική. 
Aλλά δυστυχώς πολεμήθηκε σκληρά από το Μιντιακό σύστημα εξουσίας, τις σκληρές Πασοκικές συντεχνίες, το λαϊκισμό του ΠΑΣΟΚ και τα σκοτεινά ξένα συμφέροντα.
Την ίδια άρνηση εισέπραξαν και τον Ιούνιο του 2009 από τον πρώην πρωθυπουργό
Την πάγια στάση του ΔΝΤ θυμίζει ο Π. Ρουμελιώτης σε παλαιότερη συνέντευξή του:
Ο γνωστός οικονομολόγος και πρωην εκπρόσωπος του ΔΝΤ θυμίζει τον ρόλο του ΔΝΤ στις κρίσεις της Αργεντινής το 2001 (όταν εκβιαστικά την οδήγησε σε πτώχευση), της Ρωσίας το 1998 (πίεζε για σκληρότερα μέτρα ως προϋπόθεση για χρηματοδοτική στήριξη) και στην κρίση στη Νοτιοανατολική Ασία. «Δεν είναι η πρώτη φορά που λειτουργεί εκβιαστικά. Το Ταμείο συμπεριφέρεται περισσότερο σαν τράπεζα που την ενδιαφέρει να πάρει πίσω τα χρήματά της. Και προκαλεί εντύπωση ότι για να επιτύχει τον στόχο της, χρησιμοποιεί πολιτικές λιτότητας και όχι αναπτυξιακές».
Αναφερόμενος στον Πολ Τόμσεν, τον χαρακτηρίζει ως «ιθύνοντα νου» του ελληνικού αναπτυξιακού αδιεξόδου, καθώς δεν αποδέχτηκε την πρόταση για αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους το 2009, κάτι για το οποίο πίεζαν τόσο ο τότε Γενικός Διευθυντής του Ταμείου, Ντομινίκ Στρος Καν, όσο και ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού του ΔΝΤ.
Σύμφωνα με τον κ. Ρουμελιώτη, ο κ. Τόμσεν προσπαθεί απλά να διασώσει το πολιτικό του εκτόπισμα. «Να δικαιολογήσει τους λανθασμένους χειρισμούς, σε σχέση με το ελληνικό πρόγραμμα και τους δείκτες της ελληνικής οικονομίας. Αυτό έχει σίγουρα πολιτικές σκοπιμότητες. Δεν μπορεί να επιστρέψει στη χώρα του τη Δανία, ως αποτυχημένης τεχνοκράτης του ΔΝΤ».
Να θυμίσουμε ότι ο τέως εκπρόσωπος του ΔΝΤ στην Επιτροπή Ελέγχου για το χρέος είχε καταθέσει ότι πριν την υπογραφή του μνημονίου υπήρξαν μυστικές συναντήσεις σε ξενοδοχεία μεταξύ του τότε επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν και εκπροσώπων της Γερμανίας και της Γαλλίας με αντικείμενο την αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους και προκειμένου να σχεδιαστεί ο τρόπος διάσωσης των δικών τους χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων από την απομείωσή του.
 Ωστόσο, όπως είπε ο κ. Ρουμελιώτης, η γερμανική και η γαλλική πλευρά αρνήθηκαν οποιαδήποτε συμμετοχή σε αναδιάρθρωση, κάτι που φέρεται να εξόργισε τους αμερικανούς. Μάλιστα ο πρώην εκπρόσωπος της Ελλάδας στο ΔΝΤ επικαλέστηκε τηλεγραφήματα που αναφέρονταν σε προβληματικό ρόλο της γερμανικής πλευράς στο θέμα. 
Ο κ. Ρουμελιώτης έκανε λόγο για τεράστιο λάθος τόσο των ευρωπαίων όσο και της Ελλάδας το οποίο οδήγησε στην καθυστέρηση της αναδιάρθρωσης του ελληνικού χρέους, κάτι που έδωσε την δυνατότητα στις γερμανικές και γαλλικές τράπεζες να «ξεφορτωθούν» ελληνικά ομόλογα ύψους περίπου 40 δισ. ευρώ.
Συγκεκριμένα δήλωσε ότι «το βασικό λάθος που έγινε με την ένταξη της Ελλάδας στο πρώτο πρόγραμμα προσαρμογής τον Μάιο του 2010, ήταν ότι δεν συμπεριελήφθη η αναδιάρθρωση του χρέους» και πρόσθεσε ότι «ήταν γνωστό σε όλους τους χρηματοπιστωτικούς κύκλους ότι το χρέος δεν ήταν βιώσιμο και ότι η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να το αποπληρώσει». 
«Αυτή η άποψη που εκφράστηκε ανοικτά και δημοσίως από πολλές πλευρές, αλλά δεν εισακούστηκε από τους ιθύνοντες σε Ελλάδα και Ε.Ε. -κυρίως από Ε.Ε.- με αποτέλεσμα το πρόγραμμα να είναι θνησιγενές με οικονομική και ανθρωπιστική καταστροφή. Γνωρίζαμε από την αρχή, όπως επισημαίνεται και από την έκθεση αξιολόγησης του ΔΝΤ που δημοσιεύτηκε τον Μάιο του 2013, ότι το Ταμείο χρειάστηκε να τροποποιήσει το καταστατικό του, για να χρηματοδοτήσει την Ελλάδα. Το καταστατικό απαγορεύει δανεισμό χωρών με χρέος μη βιώσιμο με μεγάλη πιθανότητα. Γι' αυτό το ΔΣ του ΔΝΤ προχώρησε σε αλλαγή καταστατικού», ανέφερε ο κ. Ρουμελιώτης. 
Και σημείωσε ότι επαληθεύτηκαν οι εκτιμήσεις που έλεγαν ότι αν δεν υπάρξει άμεσα αναδιάρθρωση θα ληφθούν σκληρά δημοσιονομικά μέτρα, όπως και έγινε. «Ξέρουμε από την έκθεση που σας ανέφερα ότι τόσο οι ελληνικές αρχές όσο και οι εταίροι, παρά τις πιέσεις του ΔΝΤ, δεν ήθελαν αυτή την αναδιάρθρωση», είπε και συμπλήρωσε ότι αυτό είχε τεράστιες συνέπειες: «Ο ελληνικός λαός πλήρωσε το λάθος», σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ ερωτηθείς γιατί η ελληνική κυβέρνηση δεν ήθελε αναδιάρθρωση είπε ότι πίστευαν πως δεν χρειαζόταν διότι θεωρούσαν ότι το 2012 η χώρα θα ξανάβγαινε στις αγορές. 

Επίσης είπε ότι η τότε κυβέρνηση ( Παπανδρέου) συνέβαλε όσο μπορούσε για να αποκλειστεί η χώρα από τις αγορές, υπογραμμίζοντας πως όταν υπάρχει κίνδυνος αποκλεισμού από τις αγορές δεν πρέπει να υπάρχει παροχολογία και υπενθύμισε ότι ο προϋπολογισμός του 2010 ήταν σε πνεύμα παροχολογίας, ενώ μετά ήρθαν οι δηλώσεις σε διεθνή φόρα για «Τιτανικό» (Παπακωνσταντίνου) και για «διεφθαρμένη χώρα» (Παπανδρέου), εξαιτίας των οποίων αποδυναμώθηκε εξαιρετικά η χώρα μας. «Η χώρα δυσφημίστηκε σε όλο τον κόσμο και αποκλείστηκε από τις αγορές», ανέφερε ο κ. Ρουμελιώτης. 

Άρχισαν τα όργανα, πριν ακόμα ολοκληρωθεί η Εθνοπροδοσία. Φανταστείτε τί θα γίνει, μετά την ολοκλήρωση της

Όπως έχουμε γράψει και παλαιότερα, με την κύρωση της συμφωνίας των Πρεσπών, ανοίγει ο ασκός του Αιόλου, για αλλαγή συνόρων στα Βαλκάνια.
Καθώς θα συμβεί ακριβώς το αντίθετο, απ΄αυτό που ψευδώς ισχυρίζεται η κυβέρνηση, πως η επικείμενη συμφωνία, θα αποτελέσει τον παράγοντα σταθερότητας της περιοχής.

Πριν λοιπόν ακόμα και από την κύρωση της, η Τουρκία ξεκίνησε να ''θερμαίνει τις μηχανές της''.
Έτσι, το Υπ. Εξωτερικών της γείτονος χώρας, σε σημερινή του ανακοίνωση, κάνει λόγο για προστασία των δικαιωμάτων της τουρκικής μειονότητας της Δυτικής Θράκης.

Βεβαίως, δεν είναι η πρώτη φορά που η Τουρκία, μιλάει για τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης.
Όμως κατά το παρελθόν, όσο και να ισχυριζόταν κάτι τέτοιο, ήταν σα να μιλούσε στο βρόντο, καθώς αυτά του είδους τα θέματα, έχουν επιλυθεί πριν πολλά χρόνια και καθορίζονται με συνθήκες υπογεγραμμένες και από τις δύο πλευρές.

Αν όμως κυρωθεί από την Ελλάδα, η Εθνοπροδοτική συμφωνία των Πρεσπών, με όλα όσα περιλαμβάνει αυτή σε θέματα ιθαγένειας και γλώσσας, αυτόματα αύριο τα Σκόπια, μπορούν να εγείρουν θέμα Μακεδονικής μειονότητας στη Β. Ελλάδα.
Κάτι που θα ενδυναμώσει τον παραλογισμό της Τουρκίας, που μιλάει κι αυτή για μειονότητα.
Και θα είναι δύο πράγματα που θα πάνε πακέτο, ένα παραπάνω, λόγω και των άριστων σχέσεων των δύο χωρών.
Πράγμα που σε συνδυασμό με όλα τα τραγικά που έχει κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ στη Θράκη, τα τέσσερα χρόνια που είναι κυβέρνηση, είναι απολύτως βέβαιο πως η θέση της χώρας θα γίνει τραγική.

Έτσι, θα αναγκαστούμε, το λιγότερο, να μπούμε σε μία διαδικασία διαπραγματεύσεων, όπου και πάλι τον πρώτο αλλά και τον τελευταίο λόγο θα έχει ο ξένος παράγοντας και τα συμφέροντα του.

Όπως αντιλαμβάνεστε, το έγκλημα που διαπράττει η κυβέρνηση, ένα έγκλημα στο οποίο πλέον συνηγορούν και έτεροι βουλευτές, οι οποίοι και δήλωσαν πρόθυμοι να ψηφίσουν υπέρ της επαίσχυντης συμφωνίας, ισοδυναμεί με εσχάτη προδοσία.
Μία κατηγορία με την οποία απαιτείται, βάση των εξελίξεων να οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη, όλοι όσοι δήλωσαν την πρόθεση τους να στηρίξουν τη συμφωνία, ανεξαρτήτως αν τελικά αυτή περάσει ή δεν περάσει.
Διότι ακόμα και αν τελικά δεν περάσει αυτή από τη Βουλή, υπάρχει ξεκάθαρα η πρόθεση και η προσπάθεια.
Πράξεις οι οποίες είναι εξίσου ποινικά κολάσιμες.

Το μεγάλο ψέμα των Τσίπρα-Κοτζιά – Ο Γ. Μπαμπινιώτης ξεσκεπάζει την Κυβέρνηση: «Δεν αναγνωρίσαμε το 1977 τη “μακεδονική γλώσσα”»

Άλλο ένα τερατώδες ψέμα των Τσίπρα-Κοτζιά καταρρίπτεται και αυτή την φορά από έναν καθηγητή, που κανείς δεν μπορείς να αμφισβητήσει το κύρος του.

Ο κ. Μπαμπινιώτης εξήγησε τι ακριβώς συνέβη στην σύνοδο του ΟΗΕ στην Αθήνα του 1977, η οποία αποτέλεσε ένα από τα επιχειρήματα της κυβέρνησης και του πρώην υπουργού εξωτερικών Ν. Κοτζιά για την αναγνώριση μακεδονικής γλώσσας.
Στην σύνοδο δεν αναγνωρίστηκε μακεδονική γλώσσα, το θέμα της ήταν άλλο ειδικό και τεχνικό και αφορούσε το λεγόμενο Romanization, τον τρόπο δηλαδή που θα μετεγγράφονταν στην λατινική γλώσσα τα γεωγραφικά ονόματα γλωσσών που δεν έχουν λατινικό αλφάβητο.
«Η συνάντηση έγινε επί κυβερνήσεως του Κ. Καραμανλή. Υπουργός πολιτισμού ήταν τότες ο καθηγητής Κ. Τρυπάνης , το υπουργείο πολιτισμού οργάνωσε την σύνοδο. Στην συνάντηση αυτή συμμετείχαν γλωσσολόγοι , γεωγράφοι, δεν ήταν διπλωμάτες, δεν είχε σχέση το ΥΠΕΞ», σημείωσε ο κ. Μπαμπινιώτης, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΡΑΔΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

Γίνεται σκόπιμη φαλκίδευση για να εμφανιστεί ότι εντάξει το δώσαμε εμείς το όνομα αλλά αυτό είχε δοθεί πιο πριν, ανέφερε ο κ. Μπαμπινιώτης και συμπλήρωσε: «Αυτά είναι στρεβλώσεις της αλήθειας. Εγώ βγήκα και διέψευσα τον κ. Κοτζιά ότι αυτά που λέει δεν στέκουν. Αποτελούν απλές δικαιολογίες».
Σύμφωνα με τον κ. Μπαμπινιώτη, η γλώσσα που μιλούν στα Σκόπια είναι βουλγαρική με σερβικά στοιχεία και κυριλλικό αλφάβητο, αναφέρει το thessnews.gr
Θα μπορούσε η γλώσσα να είναι σλαβομακεδονική και η εθνότητα σλαβομακεδόνες, αντί αυτού τους είπαμε Βόρεια Μακεδονία. Το αποφεύγουν το βόρεια , θα ξεχαστεί σε λίγο, επομένως τι κερδίζουμε αναρωτήθηκε ο καθηγητής.
Πηγή: pentapostagma.gr

Γιατί είναι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ η ψήφιση των Πρεσπών με λιγότερους των 180

Του Αλέξανδρου Μωραϊτάκη 
Η Κυβέρνηση, προκειμένου να αποφύγει τον "σκόπελο" της αυξημένης πλειοψηφίας  των 3/5 (180 ψήφοι, - άρθρο 28§2**, ή έστω την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών (151) 28§3, Σύνταγμα),  προφανώς θα επιλέξει να εισαγάγει προς συζήτηση και ψήφιση τη λεγόμενη "Συμφωνία των Πρεσπών" με τη διαδικασία του άρθρου 36 § 2* του Συντάγματος, δηλαδή με τη σχετική πλειοψηφία της ψήφισης τυπικού νόμου (δηλαδή επί των παρόντων ).
Όμως το Σύνταγμα μας προβλέπει να ψηφισθεί η συμφωνία των Πρεσπών από 180 διότι:
1. Το Άρθρο 36 (Διεθνής παραστάτης, διεθνείς συνθήκες) § 2 αναφέρει ότι οι συνθήκες για εμπόριο, φορολογία, οικονομική συνεργασία και συμμετοχή σε διεθνείς οργανισμούς ή ενώσεις, και όσες άλλες περιέχουν παραχωρήσεις για τις οποίες, σύμφωνα με άλλες διατάξεις του Συντάγματος, τίποτε δεν μπορεί να οριστεί χωρίς νόμο, ή οι οποίες επιβαρύνουν ατομικά τους Έλληνες, δεν ισχύουν χωρίς τυπικό νόμο που τις κυρώνει. 
Είναι προφανές ότι η συνθήκη των Πρεσπών δεν περιέχεται στο άρθρο 36 § 2*  του Συντάγματος που ισχύει με απλή πλειοψηφία των παρόντων.  
2. Το άρθρο 28 (Κανόνες του διεθνούς δικαίου και διεθνείς οργανισμοί) §2 αναφέρει ότι για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών (σημ. 180 βουλευτές ).
3. Η παράγραφος 3 του ίδιου άρθρου αναφέρει ότι η Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας (σημ. 151 βουλευτές). Όμως η συνθήκη δεν αποτελεί "σπουδαίο εθνικό συμφέρον" και επομένως ούτε οι 151 βουλευτές αρκούν. 
Το προκύπτον συμπέρασμα είναι ότι τυχόν ψήφιση της συνθήκης με κάτω από 180 βουλευτές καθιστά την συνθήκη των Πρεσπών αντισυνταγματική.
* Ο κ. Αλέξανδρος Μωραϊτάκης είναι Πρώην Βουλευτής ΝΔ Α’ Αθήνας