Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Πώς σχεδίαζαν με λεπτομέρειες τη δολοφονία του Κώστα Καραμανλή

Για να μην κατασκευαστεί ο αγωγός South Stream 
Σχεδίαζαν (με κάθε λεπτομέρεια) τη δολοφονία του πρωθυπουργού 
► Βούλευμα-σοκ! Πώς η ελληνική Δικαιοσύνη τεκμηρίωσε τις αξιόποινες πράξεις των πρακτόρων των Ην. Πολιτειών 
► Στο σκαμνί για κατασκοπία ο άνθρωπος των αμερικανικών μυστικών υπηρεσιών William Basil και ο πρώην υπουργός και στενός συνεργάτης του Γιώργου Παπανδρέου, Μιχάλης Καρχιμάκης 


Από τον Μανώλη Κοττάκη 

Νέα τροπή λαμβάνει η υπόθεση «Πυθία», το πολιτικό σχέδιο ανωμαλίας που εφαρμόστηκε από τις ΗΠΑ λόγω της ενεργειακής πολιτικής του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή και οδήγησε αρχικώς στην αποσταθεροποίηση της κυβέρνησής του και εν τέλει στην ανατροπή της. Οπως αποκαλύπτει η «κυριακάτικη δημοκρατία», το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Αθηνών με το υπ' αριθμόν 3269/2017 βούλευμά του παραπέμπει σε δίκη ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Εφετείου Αθηνών με βαρύτατες κατηγορίες κατασκοπίας και παραβίασης μυστικών της Πολιτείας έναν Ελληνοαμερικανό πράκτορα της CIA, o oποίος οργάνωσε το σκάνδαλο των υποκλοπών εις βάρος του πρωθυπουργού και του μισού υπουργικού συμβουλίου, τον Καρπάθιο William Basil, τον πρώην βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και στενό συνεργάτη του Γιώργου [Ο Μιχάλης Καρχιμάκης (πάνω) και ο William Basil] Παπανδρέου Μιχάλη Καρχιμάκη, ο οποίος κατηγορείται ότι υπέκλεπτε έγγραφα μείζονος εθνικής ασφάλειας, καθώς και μέλη της ΕΥΠ, τα οποία τον προμήθευαν «τα ωραία εκείνα χαρτιά», όπως τα αποκαλούσε. Παράλληλα, το βούλευμα, θέτοντας στο αρχείο το σκέλος της δικογραφίας για τους «άγνωστους δράστες» που συνέπραξαν με τον Αμερικανό πράκτορα, φωτογραφίζει με μια περίτεχνη διατύπωση την κυβέρνηση των ΗΠΑ ότι ήταν πίσω από το πραξικόπημα κατά της κυβέρνησης Καραμανλή!

Αυτή η συγκλονιστικής σημασίας υπόθεση φτάνει στο ακροατήριο, αφού πέρασε από σαράντα κύματα. Προηγήθηκε νομική αντιδικία μεταξύ των Συμβουλίων Εφετών και Συμβουλίων Πλημμελειοδικών για το ποιο από τα δύο δικαστικά όργανα θα αξιολογήσει ποινικά την υπόθεση και θα τη στείλει στο ακροατήριο. Το θέμα επέλυσε η εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ξένη Δημητρίου, η οποία ανέθεσε με κανονισμό στο Συμβούλιο Πλημμελειοδικών την αρμοδιότητα της έκδοσης απόφασης. Επειτα κατατέθηκε προσφυγή από τον κατηγορούμενο Μιχάλη Καρχιμάκη στο δικαστικό συμβούλιο, με την οποία ζητούσε να κριθεί παράνομο αποδεικτικό μέσο ηχογραφημένο υλικό συνομιλίας του με στελέχη της ΕΥΠ στο ρεστοράν Πρυτανείο, αλλά και διάλογοι μεταξύ στελεχών της ΕΥΠ, που πιστοποιούσαν πέρα από κάθε αμφιβολία ότι τα παρακινούσε να του διοχετεύουν φορτικά έγγραφα εθνικής ασφαλείας, άκρως απόρρητα, που προορίζονταν για την ενημέρωση του πρώην πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή. Εγγραφα, τα οποία εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν από την Αστυνομία στην οικία Καρχιμάκη στα βόρεια προάστια. Τέλος, το συμβούλιο απέρριψε αίτημα του κυρίου Καρχιμάκη και άλλων κατηγορουμένων να παραστούν αυτοπροσώπως στη συνεδρίασή του που θα αποφάσιζε τελεσίδικα την παραπομπή τους στην τακτική Δικαιοσύνη. Τελικώς, το συμβούλιο παραπέμπει τους Basil, Καρχιμάκη και τους λοιπούς κατηγορούμενους υπαλλήλους της ΕΥΠ Θόδωρο Σπατιώτη και Αγγελική Πατελάκη σε δίκη στο Μικτό Τριμελές Εφετείο με τις κατηγορίες της κατασκοπίας και της παραβίασης μυστικών της Πολιτείας. Η διερεύνηση της κατηγορίας για την ποινική δίωξη κατ' αγνώστων κατηγορουμένων που ασκήθηκε για την αξιόποινη πράξη των προπαρασκευαστικών πράξεων της εσχάτης προδοσίας, ήτοι «συνωμοσίας σε διατάραξη της ομαλής λειτουργίας του πολιτεύματος και σε αποστέρηση του πρωθυπουργού σε ενάσκηση εξουσίας από το Σύνταγμα», όπως προκύπτει από τα εκτεταμένα αποσπάσματα του βουλεύματος που παραθέτουμε κατέστη δυνατόν να τεκμηριωθούν, ωστόσο έχει τεράστια σημασία ότι το βούλευμα συνδέει τη δράση του πράκτορα της CIA Basil με τη δράση των άγνωστων δραστών. Ιδιαίτερη σημασία έχει ότι η Δικαιοσύνη αναγνωρίζει ότι τελέστηκαν αξιόποινες πράξεις, προκειμένου να υπονομευτεί το έργο κατασκευής του αγωγού South Stream, με στόχο να αποσταθεροποιηθεί η κυβέρνηση Καραμανλή.
Πρέπει επίσης να επισημανθεί ότι η έρευνα μετά την αρχειοθέτησή της το 2007, ελλείψει στοιχείων, επανεκκίνησε με πρωτοβουλία του προέδρου της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής το 2010, πρώην υπουργού και νυν συνεργάτη της κυρίας Γεννηματά Μιλτιάδη Παπαϊωάννου. Το πόρισμα της επιτροπής που ερεύνησε την υπόθεση των υποκλοπών εστάλη μεν για άλλους λόγους στη Δικαιοσύνη, αλλά έδωσε το έναυσμα στη Δικαιοσύνη να αρχίσει ξανά αυτή την πολύκροτη έρευνα.

Πώς σχεδίαζαν με λεπτομέρειες τη δολοφονία του Καραμανλή


Γραμμή προς γραμμή το βούλευμα-σοκ!

Το απόσπασμα του βουλεύματος που τεκμηριώνει την αποσταθεροποίηση:

Από το αποδεικτικό υλικό που συγκεντρώθηκε κατά τη διάρκεια της κύριας ανάκρισης και της προηγηθείσας προκαταρκτικής εξέτασης, και ειδικότερα από τις εκθέσεις ένορκης εξέτασης των μαρτύρων και τα έγγραφα της δικογραφίας, καθώς και τις ανωμοτί εξηγήσεις και απολογίες των κατηγορουμένων, αξιολογούμενα όλα τα ανωτέρω κατά την αρχή της ηθικής απόδειξης κατ' άρθρο 177 ΚΠΔ, προέκυψαν τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά:
Στην Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.) είχαν περιέλθει πληροφορίες για την ύπαρξη και την εφαρμογή «σχεδίου αποσταθεροποίησης της Χώρας», κατά την περίοδο των ετών 2007 έως και 2009, με την εμπλοκή ξένων μυστικών υπηρεσιών, με σκοπό να καταστεί ευχερέστερη η εκ μέρους ξένων δυνάμεων άσκηση πολιτικής πίεσης στην Κυβέρνηση [Αποσπάσματα από το βούλευμα-σοκ] της Χώρας, επί ζητημάτων που αφορούν τις διεθνείς σχέσεις της Χώρας. Περί του σχεδίου αυτού, το οποίο από τις ελληνικές υπηρεσίες έλαβε την κωδική ονομασία «ΠΥΘΙΑ Ι», συντάχθησαν τα με αριθμούς 53/13-1-2009, 213/5-2-2009 και 1782/19-8-2009 Ακρως Απόρρητα Ειδικά Δελτία Ενημέρωσης της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών [χαρακτηριζόμενα ως «άκρως απόρρητα - προσωπικά ειδικού χειρισμού» (Ε.Χ.)], έλαβαν, δε, χώρα σχετικά δημοσιεύματα στα τεύχη 87 της 16/6/2011, 88 της 23/6/2011 και 90 της 7/7/2011 του περιοδικού «ΕΠΙΚΑΙΡΑ».

Επί των ανωτέρω σχηματίστηκε αυτεπαγγέλτως από τον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών η με ΑΒM: Ω2011/6 δικογραφία με παραγγελία του για διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης, μετά δε το πέρας της οποίας, με την από 2-3-2012 παραγγελία του ασκήθηκε ποινική δίωξη σε βάρος αγνώστων δραστών, για την αξιόποινη πράξη των προπαρασκευαστικών πράξεων εσχάτης προδοσίας, ήτοι της συνωμοσίας σε διατάραξη της ομαλής λειτουργίας του πολιτεύματος και σε αποστέρηση του Πρωθυπουργού από την ενάσκηση της εξουσίας που του παρέχει το Σύνταγμα (άρθρα 26 §1 εδ. Α' 27, 135 §2 και §4 σε συνδ. Με 134 §2 εδ. β' ΠΚ) και παραγγέλθηκε η διενέργεια κυρίας ανάκρισης προς τον Ανακριτή του 3ου Τακτικού Τμήματος Πλημμελειοδικών Αθηνών. Η «συνωμοσία» απέβλεπε στην υποκίνηση ενεργειών και στην εκτέλεση πράξεων, κάποιες εκ των οποίων στρέφονταν ευθέως ακόμη και κατά του προσώπου του τότε Πρωθυπουργού της Ελλάδος Κωνσταντίνου Καραμανλή, και οι οποίες αποσκοπούσαν στην άσκηση πίεσης και στον εξαναγκασμό της Ελληνικής Κυβέρνησης σε αλλαγή πολιτικής σε θέματα που αφορούσαν τις διεθνείς θέσεις της χώρας.

Σκοπός των αγνώστων δραστών φέρεται να ήταν η διακοπή της οικονομικής κυρίως προσέγγισης μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Ρωσικής Ομοσπονδίας, η οποία κατά το ανωτέρω χρονικό διάστημα είχε αρχίσει να εκδηλώνεται σε διαφόρους τομείς και ιδίως στους τομείς της ενέργειας, των εξοπλισμών και των κρατικών προμηθειών.

Ειδικότερα, η συνεργασία των δύο κρατών στον «ενεργειακό τομέα» ενισχύθηκε από τη σύναψη μεταξύ των δύο κρατών (Ελλάδας και Ρωσίας) των συμφωνιών για την κατασκευή, αφενός του πετρελαιαγωγού «Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη», αφετέρου του αγωγού φυσικού αερίου «SOUTHSTREAM», μέσω του οποίου θα διοχετευόταν ρωσικό φυσικό αέριο προς τη Δυτική Ευρώπη. Επρόκειτο, δε, για έργα μείζονος ενδιαφέροντος για την ελληνική οικονομία, λόγω της επίδρασής τους στο Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν (ΑΕΠ) της Χώρας, κατά την κατασκευή τους και κατά τη λειτουργία τους, διά της δημιουργίας θέσεων εργασίας και της είσπραξης τελών διέλευσης από τον δεύτερο αγωγό, ήτοι έργα ικανά να ενισχύσουν το σύνολο των προϊόντων και αγαθών που παράγει η οικονομία της Χώρας, και ως εκ τούτου να ενισχύσουν το εισόδημα που αποκτούν οι πολίτες της Χώρας σε ετήσια βάση.

Παράλληλα, με την προώθηση του σχεδιαζόμενου αγωγού «I-TGI» εξασφαλιζόταν η δυνατότητα προμήθειας φυσικού αερίου μέσω διαφορετικών οδεύσεων και από διαφορετικές πηγές. Πέραν των οικονομικών αποτελεσμάτων, οι ως άνω συμφωνίες επηρέαζαν ταυτόχρονα και τον συσχετισμό των οικονομικών συμφερόντων στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, του Εύξεινου Πόντου και του Καυκάσου, καθώς υποβάθμιζαν τη σημασία των σχεδιαζόμενων στον Ευρωπαϊκό χώρο, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, αγωγών «ΤΑΡ» και «NABUCCO», σχέδια τα οποία απολάμβαναν της στήριξης των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής και της Γερμανίας (και άλλων ευρωπαϊκών χωρών), αντιστοίχως. Ιδίως δε, ο προαναφερθείς νότιος κλάδος του αγωγού «SOUTHSTREAM», αναβάθμιζε τη στρατηγική θέση της Ελλάδας, καθώς παρέκαμπτε τα εδάφη της Ουκρανίας και της Τουρκίας, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να αποκτά ιδιαίτερη γεωπολιτική σημασία για την προώθηση του διακινουμένου προς την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη φυσικού αερίου, έναντι άλλων χωρών της περιοχής, ενώ η Χώρα αποκτούσε επιπλέον γεωπολιτικό πλεονέκτημα έναντι της Τουρκίας, από τη συμμετοχή της σε έναν αγωγό στον οποίο δεν θα συμμετείχε η γείτονα χώρα.

Ολα τα προαναφερόμενα προέκυψαν, ιδίως από τις ένορκες καταθέσεις του μάρτυρα Σεραφείμ Τσιτσιμπή του Γεωργίου (που διετέλεσε Α' Υποδιοικητής της Ε.Υ.Π. κατά το χρονικό διάστημα από τη 15-10-2004 έως την 14-10-2009), την ένορκη κατάθεση του μάρτυρα Χρήστου Φώλια του Σωτηρίου (ο οποίος διατέλεσε Υπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα ενεργειακής πολιτικής, κατά το χρονικό διάστημα από το 2007 έως τον Οκτώβριο του έτους 2009), την ένορκη κατάθεση του μάρτυρα Κωνσταντίνου Αγγελάκη του Γεωργίου (υπαλλήλου της Ε.Υ.Π.), και την ένορκη κατάθεση του μάρτυρα Ιωάννη Βαληνάκη του Γεωργίου (ο οποίος διατέλεσε Υφυπουργός Εξωτερικών κατά το χρονικό διάστημα από το έτος 2004 έως και το έτος 2009).

Τα «WIKILEAKS»

Μετά την άσκηση της ως άνω ποινικής δίωξης και διαρκούσης της κυρίας ανάκρισης, δημοσιεύθηκαν στον ιστότοπο «WIKILEAKS» (του ομώνυμου Διεθνούς Μη Κερδοσκοπικού Οργανισμού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ο οποίος δημοσιεύει έγγραφα από ανώνυμες πηγές και διαρροές, τα οποία υπό άλλες συνθήκες δεν θα έβλεπαν το φως της δημοσιότητας) μεγάλος αριθμός εγγράφων, φερομένων ως προερχομένων από διπλωματικές αποστολές των ΗΠΑ και συγκεκριμένα, από πρεσβείες των ΗΠΑ σε διάφορα κράτη και απευθυνομένων προς την Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ, τα οποία βάσιμα εκτιμάται ότι τυγχάνουν γνήσια προερχόμενα από τις ανωτέρω πηγές, για τους εξής κυρίως λόγους:

α) άπαντα τα δημοσιευθέντα έγγραφα φέρονται να είναι εισερχόμενα προς την κεντρική υπηρεσία, ενώ δεν έχουν δημοσιευθεί αναλόγου είδους έγγραφα, τα οποία να φέρονται ως εξερχόμενα από την κεντρική υπηρεσία,

β) τούτο προφανώς οφείλεται στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος επικοινωνιών του Υπουργείου Εξωτερικών των ΗΠΑ και τη δυνατότητα πρόσβασης του διαρρεύσαντος τα έγγραφα σε κάθε υποσύστημα (εισερχομένων και εξερχομένων),

γ) τα έγγραφα αποτελούν υπηρεσιακές αναφορές που έχουν συνταχθεί με υποδειγματικό τρόπο, καθώς ουδείς λόγος γίνεται σε αυτά για τις δοθείσες οδηγίες, οι οποίες τυγχάνουν γνωστές στον αποδέκτη της αναφοράς,

δ) μετά από έρευνα των αρμοδίων αρχών των ΗΠΑ αποδόθηκαν κατηγορίες στον υπαίτιο της διαρροής Bradley Manning, ο οποίος καταδικάστηκε σε ποινή στερητική της ελευθερίας τριάντα (30) ετών από τις αρμόδιες δικαστικές Αρχές των ΗΠΑ. Οπως προκύπτει από τα δημοσιευθέντα στον ιστότοπο «WIKILEAKS» τηλεγραφήματα της πρεσβείας των ΗΠΑ στην Αθήνα και τις καταθέσεις των εξετασθέντων μαρτύρων (και ιδίως των Σεραφείμ Τσιτσιμπή του Σωτηρίου, Χρήστου Φώλια του Σωτηρίου και Ιωάννη Βαληνάκη του Γεωργίου), δημιουργήθηκε έντονη δυσαρέσκεια στην Κυβέρνηση των ΗΠΑ εξαιτίας των συναφθεισών μεταξύ της Ελλάδας και της Ρωσίας συμφωνιών, στην επίταση, δε του δημιουργηθέντος κλίματος δυσαρέσκειας συνέβαλε και η αρνητική στάση της Ελληνικής Κυβέρνησης στο ζήτημα της ένταξης της F.Y.R.O.M. στο Ν.Α.Τ.Ο., η οποία είχε εκδηλωθεί στη Σύνοδο του ως άνω Οργανισμού στο Βουκουρέστι με την άσκηση «βέτο» από τη Χώρα μας, αλλά και η κατ' ουσίαν αρνητική στάση της Ελληνικής κυβέρνησης στο σχέδιο «ΑΝΑΝ» για την Κύπρο, με αποτέλεσμα η Κυβέρνηση των ΗΠΑ να αποβλέπει στην ανατροπή των ανωτέρω συμφωνιών που είχαν συναφθεί μεταξύ Ελλάδας και Ρωσίας.

Ειδικότερα, αναφορικά με τις περιελθούσες στην Ε.Υ.Π. πληροφορίες σχετικά με περιστατικά που αποσκοπούσαν στην πολιτική και οικονομική αποσταθεροποίηση της Χώρας, όπως προκύπτει από το με αριθμό πρωτοκόλλου 53/13-1-2009 Ειδικό Δελτίο Ενημέρωσης της Ε.Υ.Π., σύμφωνα με πληροφορίες προερχόμενες από αξιωματούχο της F.S.B.(ήτοι της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας, η οποία δραστηριοποιείται σε θέματα ασφαλείας στο εσωτερικό της Ρωσικής Ομοσπονδίας και στο εξωτερικό αυτής για θέματα Τρομοκρατίας):

α) υπήρχε έντονος προβληματισμός ως προς τους υποκινητές των γεγονότων του μηνός Δεκεμβρίου του έτους 2008,

β) η νέα γενιά τρομοκρατών είναι καλά εκπαιδευμένη στο αντάρτικο πόλεων, έχοντας καλύψεις και μεθόδους διαφυγής προς το εξωτερικό,

γ) είχε στοχοποιηθεί ο ίδιος ο τότε Πρωθυπουργός της Ελλάδας και συνεργάτες του,

δ) έχουν περιέλθει σε γνώση της ανωτέρω υπηρεσίας της αλλοδαπής σήματα κυβερνήσεων που συνεργάζονται μεταξύ τους και έχει λάβει χώρα εκτενής παρακολούθηση της διαδρομής μεταξύ οικίας και γραφείου του Πρωθυπουργού της Ελλάδας,

ε) έχουν περιέλθει στην κατοχή τους φωτογραφίες και χάρτες με πιθανά σημεία παγίδευσης της διαδρομής, κρινόμενης απαραίτητης της χρήσης τηλεχειριστηρίου για ενδεχόμενη έκρηξη.

Περαιτέρω, στα πλαίσια του σχεδιασμού προς άσκηση πίεσης και εξαναγκασμού της Ελληνικής Κυβέρνησης σε αλλαγή πολιτικής σε θέματα που αφορούν τις διεθνείς θέσεις της Χώρας, εντάσσονται και πράξεις και ενέργειες προσώπων, οι οποίες είχαν στόχο τον Πρωθυπουργό της Χώρας. Ειδικότερα, σύμφωνα με αριθμό 213/5-2-2009 Ειδικό Δελτίο Ενημέρωσης της Ε.Υ.Π., στην ανωτέρω Υπηρεσία είχαν περιέλθει πληροφορίες από αξιωματούχο της F.S.B. (Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας) περί οργανωμένου σχεδίου παρακολούθησης του τότε Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, το οποίο είχε οργανωθεί από Δυτικές Υπηρεσίες με τη συμμετοχή της ομόλογης Υπηρεσίας άλλου (μη Ευρωπαϊκού) κράτους, αντικειμενικός σκοπός του οποίου ήταν η πραγματοποίηση επίθεσης σε βάρος του Πρωθυπουργού, με ειδικότερο επιδιωκόμενο σκοπό την αναβολή ή τη ματαίωση της ενεργειακής πολιτικής της Χώρας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τις δοθείσες από τον ανωτέρω συνεργάτη/πληροφοριοδότη της Ε.Υ.Π. πληροφορίες, «Ομάδα Εργασίας» αποτελούμενη από δεκαεννέα (19) άτομα της Ρωσικής Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Ασφαλείας «F.S.B.», η οποία δραστηριοποιούταν από τον μήνα Μάρτιο του έτους 2008 στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής, με αφορμή «απόπειρα τηλεφωνικής υποκλοπής» τηλεφωνικών συνομιλιών που έλαβαν χώρα μεταξύ του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, και του Vladimir Putin (Πρωθυπουργού της Ρωσίας κατά το χρονικό διάστημα από την 8-5-2008 έως την 7-5-2012) και του Giorgi Parvanov (Προέδρου της Βουλγαρίας κατά το χρονικό διάστημα από την 22-1-2002 έως την 22-1-2012). Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο πληροφοριοδότη της Ε.Υ.Π., διατυπώθηκαν τα κάτωθι:

Με πλαστές πινακίδες

Κατά την ακολουθούμενη διαδρομή για τη μετακίνηση του Ελληνα Πρωθυπουργού από την κατοικία του στη Ραφήνα Αττικής μέχρι το Γραφείο του στην Αθήνα, εντοπίστηκε όχημα, τύπου VAN μάρκας Toyota Hiace χρώματος μπεζ, το οποίο έφερε ελληνικές πλαστές (όπως εξακρίβωσε η ανωτέρω ομάδα) πινακίδες κυκλοφορίας, και το οποίο εκινείτο συνεχώς, κατά τη διάρκεια της προαναφερόμενης μετακίνησης, κατά μήκος της διαδρομής αυτής και μέχρι το ύψος της Αττικής οδού στο Ολυμπιακό Στάδιο, και στο οποίο επέβαιναν τις περισσότερες φορές τρία με τέσσερα άτομα. Η παρακολούθηση του Ελληνα Πρωθυπουργού χαρακτηρίσθηκε από την προαναφερόμενη ομάδα επαγγελματική και εντεινόμενη ήδη από τις αρχές του μηνός Απριλίου του έτους 2008. Από την ανωτέρω ομάδα εκτιμήθηκε ότι, τα επιβαίνοντα στο παραπάνω όχημα άτομα, κατά τη διάρκεια της παρακολούθησης του Πρωθυπουργού, επικοινωνούσαν τηλεφωνικώς με άλλους συνεργάτες τους. Το ανωτέρω όχημα εντοπίσθηκε και επί της Λεωφόρου Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου και εκτιμήθηκε ότι κατέγραφε ταχύτητα πομπής, συνοδευτικά οχήματα, άτομα συνοδείας κ.λ.π. στοιχεία. Ομοίως στο ίδιο σημείο (στη Λεωφόρο Μαραθώνος στο ύψος του Πικερμίου), κατά τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο του έτους 2008, εντοπίσθηκε όχημα τύπου VAN μάρκας FORD TRANSIT χρώματος μπλε, το οποίο έφερε ελληνικές πλαστές (όπως εξακριβώθηκε από την ανωτέρω Ομάδα) πινακίδες κυκλοφορίας. Εκτός των προαναφερθέντων σημείων παρακολούθησης του Πρωθυπουργού, κατεγράφησαν ως τέτοια σημεία, επίσης, τα εξής:

(α) η περιοχή του super market με την επωνυμία «CARREFOUR» στον Γέρακα Αττικής,

(β) η περιοχή πέριξ του Ραδιομεγάρου της Ε.Ρ.Τ. στην Αγία Παρασκευή και

(γ) η περιοχή του super market με την επωνυμία «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ» στον Χολαργό Αττικής. Συγκεκριμένα, στην περιοχή του super market με την επωνυμία «CARREFOUR» στον Γέρακα Αττικής σημείο, εντοπίσθηκε Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο μάρκας BMW, χρώματος ασημί, μοντέλο έτους 1995 ή 1996, το οποίο έφερε Γερμανικές πινακίδες κυκλοφορίας.

Στην περιοχή αυτή εντοπίσθηκε επίσης, και το όχημα τύπου VAN μάρκας FORD TRANSIT, χρώματος μπλε, και διαπιστώθηκε επικοινωνία μεταξύ των επιβαινόντων στα παραπάνω οχήματα ατόμων. Στην περιοχή πέριξ του Ραδιομεγάρου της Ε.Ρ.Τ. στην Αγία Παρασκευή και στην περιοχή του super market με την επωνυμία «ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ» στον Χολαργό Αττικής εντοπίσθηκαν, επίσης, τα προαναφερόμενα οχήματα τύπου VAN.

Επίσης, στην περιοχή Χολαργού, στις αρχές του μηνός Ιουνίου του έτους 2008, εντοπίσθηκε επί της οδού Φανερωμένης -πλησίον της εκκλησίας- συνάντηση και των τριών προαναφερόμενων οχημάτων. - Από την έρευνα της ομάδας «αντιπαρακολούθησης της F.S.B.», ως προς τους επιβάτες των ανωτέρω οχημάτων, προέκυψε ότι στο VAN μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ, επέβαιναν συνήθως τέσσερις (4) άνδρες, εκ των οποίων, τρεις (3) μελαχρινοί και ένας (1) καστανός, στο VAN μάρκας FORD TRANSIT τρείς (3) άνδρες και στο Ι.Χ.Ε. αυτοκίνητο μάρκας BMW δύο (2) γυναίκες. Η ανωτέρω ομάδα «αντιπαρακολούθησης της F.S.B.» κατέληξε στο συμπέρασμα ότι, πέραν των προαναφερθέντων ατόμων, κατά τη διάρκεια του δρομολογίου του Ελληνα Πρωθυπουργού, λειτουργούσαν, συγχρόνως, ομάδες υποστήριξης και καταγραφής, σύμφωνα, δε, με τις εκτιμήσεις της ο συνολικός αριθμός των συμμετεχόντων ατόμων σε όλη τη διαδικασία παρακολούθησης ανερχόταν σε είκοσι (20) περίπου άτομα, τα οποία δεν ανήκαν στον Αντιεξουσιαστικό χώρο. Από τηλεφωνική δε υποκλοπή, διαπιστώθηκε ότι οι επιβάτες των παραπάνω οχημάτων μιλούσαν την Ελληνική γλώσσα, ενώ η συνεννόηση μεταξύ των διαφόρων ομάδων, πραγματοποιούταν μέσω κινητών τηλεφώνων.

Κατά την προαναφερόμενη συνάντηση των τριών οχημάτων στην περιοχή του Χολαργού (περί τις αρχές του μηνός Ιουνίου του έτους 2008, επί της οδού Φανερωμένης), διαπιστώθηκε και η παρουσία δύο ακόμη ατόμων (νεαρής ηλικίας), οι οποίοι, όπως εκτιμήθηκε, ήταν Ευρωπαίοι υπήκοοι. Σε χρόνο, ο οποίος δεν προορίζεται επακριβώς, αλλά κυμαίνεται μεταξύ την 20ή και την 25η Απριλίου 2008, στην περιοχή της Νέας Μάκρης Αττικής και συγκεκριμένα στη διασταύρωση των φωτεινών σηματοδοτών οι οποίοι οδηγούν στην Ιερά Μονή του Αγίου Εφραίμ, κατά τις απογευματινές ώρες, έλαβε χώρα «ελεγχόμενη» διαδικασία εμπλοκής, διαρκείας 30 δευτερολέπτων της ώρας (30 sec), μεταξύ του κλιμακίου της ομάδας εργασίας της «F.S.B.» και ατόμων των προαναφερομένων ομάδων παρακολούθησης, λόγω ακριβώς του εντοπισμού του οχήματος τύπου VAN, μάρκας Toyota Hiace, χρώματος μπεζ.

Τα άτομα του κλιμακίου της «ομάδας εργασίας της F.S.B.», τα οποία συμμετείχαν στην προαναφερόμενη εμπλοκή ήταν τέσσερα (4), ενώ τα άτομα του άλλου «Χώρου» ήταν δύο (2), άοπλα γυμνασμένα και μιλούσαν την ελληνική γλώσσα, διέφυγαν, δε, από τον χώρο της εμπλοκής χρησιμοποιώντας μοτοσυκλέτα τύπου Enduro, χρώματος κίτρινου, η οποία δεν έφερε πινακίδες κυκλοφορίας, εγκαταλείποντας το προαναφερόμενο όχημα στον χώρο της εμπλοκής.

Εντός του οχήματος αυτού ευρέθηκαν στοιχεία, από τα οποία προέκυπτε λεπτομερής καταγραφή της διαδρομής που ακολουθούσε κατά τη μετακίνησή του ο Ελληνας Πρωθυπουργός (από την κατοικία του στη Ραφήνα Αττικής έως το Γραφείο του στην Αθήνα), τα συνοδευτικά οχήματα, οι συνοδευτικές μηχανές ασφαλείας, καθώς και χάρτες, στους οποίους είχαν σημειωθεί τα σημεία συνάντησης των ομάδων παρακολούθησης και υποστήριξης, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβανόταν και η οδός Φανερωμένης στην περιοχή του Χολαργού Αττικής.

Σημάδια στους χάρτες

Επίσης, είχαν σημειωθεί και οι χώροι, οι οποίοι αντιστοιχούν στις θέσεις στάθμευσης του «CARREFOUR», καθώς και το κατάστημα των «GOODY'S» επί της οδού Κηφισιάς, πλησίον του κόμβου εισόδου στην Αττική οδό. Επί πλέον, υπήρχαν χάρτες των περιοχών Αγίας Παρασκευής - Χαλανδρίου - Χολαργού και Παπάγου. Ειδικά στον χάρτη της περιοχής Αγίας Παρασκευής είχαν σημειωθεί σημεία με μαύρο χρώμα.

Επίσης, εντοπίστηκαν κιάλια νυχτερινής παρατήρησης, εκρηκτική ύλη C-4 και όπλα TOKAREV και KALASNIKOF, υλικά καμουφλάζ (καινούργια, αχρησιμοποίητα), υλικά μακιγιάζ, όπως μολύβια, κουκούλες μη χρησιμοποιημένες, οι οποίες δεν έφεραν κάποιο διακριτικό, καθώς και γυναικεία ρούχα, συστήματα επικοινωνίας υψηλής τεχνολογίας και ενέργειας συγχρονισμένα στις συχνότητες της ΕΛ.ΑΣ., ένα τηλεχειριστήριο, τρόφιμα (ξηρά τροφή και σοκολάτες) και σκηνές.

Οπως άλλωστε προκύπτει από τις ένορκες καταθέσεις των μαρτύρων Ιωάννη Κοραντή του Κωνσταντίνου (Διοικητή της Ε.Υ.Π κατά το χρονικό διάστημα από 22-11-2004 έως 14-7-2009), Σεραφείμ Τσιτσιμπή του Γεωργίου (Α' Υποδιοικητή της Ε.Υ.Π. κατά το χρονικό διάστημα από 15-10-2004 έως 14-10-2009), της Φιλιππιάδας Γιωμελάκη - Παλαιολόγου (Β' Υποδιοικητή της Ε.Υ.Π., αρμόδιας για θέματα Αντιτρομοκρατίας και Οργανωμένου Εγκλήματος, κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Ιανουάριο του έτους 2008 έως τον μήνα Νοέμβριο του έτους 2009) αλλά και του κ. Προκόπη Παυλόπουλου (Υπουργού Εσωτερικών στο Ενιαίο Υπουργείο Εσωτερικών κατά το χρονικό διάστημα Σεπτεμβρίου 2007 - Σεπτεμβρίου 2009 και νυν Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας), η πηγή, η οποία έδωσε στην Ε.Υ.Π. τις παραπάνω πληροφορίες κρίθηκε διαχρονικώς αξιόπιστη και οι δοθείσες πληροφορίες άκρως σοβαρές.

Ωστόσο, ενώ κατά τα προαναφερόμενα, προέκυψαν επαρκείς ενδείξεις και πράγματι ασκήθηκε ποινική δίωξη για την αξιόποινη πράξη των προπαρασκευαστικών πράξεων εσχάτης προδοσίας, ήτοι της συνωμοσίας σε διατάραξη της ομαλής λειτουργίας του πολιτεύματος και σε αποστέρηση του Πρωθυπουργού από την ενάσκηση της εξουσίας που του παρέχει το Σύνταγμα (άρθρα 26 §1 εδ. α', 27, 135 §2 και §4 σε συνδυασμό με 134 §2 εδ. β' ΠΚ), δεν κατέστη δυνατή η ανακάλυψη των αγνώστων δραστών, και για το λόγο αυτό η δικογραφία, αποκλειστικά για την προαναφερθείσα αξιόποινη πράξη τέθηκε στο Αρχείο Αγνώστων Δραστών, κατ' εφαρμογή των διατάξεων των άρθρων 308 §5 σε συνδυασμό με το άρθρο 245 §3 ΚΠΔ.

H εμπλοκή και στην υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών

Περαιτέρω, στα πλαίσια της διενεργούμενης κυρίας ανάκρισης, μεταξύ των πληροφοριών που συνέλεξε ο διενεργών αυτή Ανακριτής από πρόσωπα που ανήκαν ή κινούνταν στον χώρο των Υπηρεσιών Πληροφοριών, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν πληροφορίες οι οποίες αφορούσαν τη φυσική παρουσία και δράση αλλοδαπού υπηκόου Η.Π.Α., φερόμενου ως στελέχους της «C.I.A.» με πολυετή παρουσία στην Ελλάδα, ελληνικής μάλιστα καταγωγής, στον οποίο οι πηγές πληροφόρησης απέδιδαν συμμετοχή σε κάποιες από τις υπό έρευνα ενέργειες, καθώς επίσης και στην υπόθεση των τηλεφωνικών παρακολουθήσεων της χρονικής περιόδου μεταξύ των ετών 2004 και 2005, μέσω του δικτύου κινητής τηλεφωνίας της εταιρίας «VODAFONE», αλλά και στην υπόθεση που αφορούσε τη διαρροή απορρήτων εγγράφων της Ε.Υ.Π. προς μη δικαιούμενα πρόσωπα, και με πιθανή τελική κατάληξη υπηρεσίες τρίτης χώρας. Και ενώ εις χείρας του ιδίου Ανακριτή εκκρεμούσε ήδη άλλη ποινική δικογραφία με Α.Β.Μ. Ω2011/7 αφορώσα την υπόθεση των τηλεφωνικών υποκλοπών, ο Ανακριτής του 3ου Τακτικού Τμήματος Πλημμελειοδικών Αθηνών, με το αριθμό πρωτοκόλλου 824/10-7-2013 έγγραφό του αιτήθηκε προς τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών τη συνένωση των δικογραφιών με Α.Β.Μ. Ω2011/6 και Ω2011/7, λόγω προφανούς συνάφειάς τους, η οποία και διατάχθηκε δυνάμει του με αριθμό 3494/2013 Βουλεύματος του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Αθηνών.

Από τη διενεργηθείσα περαιτέρω κυρία ανάκριση επί των συνενωθεισών ως άνω δικογραφιών, προέκυψε ότι ο κατηγορούμενος William(ον) BASIL(επ) του George και της Madeline, υπήκοος Η.Π.Α., ελληνικής καταγωγής [ο οποίος, από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, εντοπίζεται στην Αθήνα, χρησιμοποιώντας ψευδώνυμα και κωδικές ονομασίες προς διευκόλυνση της δράσης του (και δη χρησιμοποιώντας τα ονόματα «Πέτρος» και «Μάρκος», εναλλάξ, ενίοτε ως κύριο όνομα και ενίοτε ως επίθετο, έκαστο εξ αυτών σε διάφορους συνδυασμούς) ως επιχειρησιακό στέλεχος του κλιμακίου της «C.I.A.», συνεργαζόμενος με τις αντίστοιχες ελληνικές υπηρεσίες, κυρίως σε θέματα αντιμετωπίσεως της τρομοκρατίας, με πλέον χαρακτηριστική περίπτωση τη συμμετοχή του στην κατά το έτος 2003 επιχείρηση με την κωδική ονομασία «ΔΙΚΤΥ», η οποία αφορούσε επέμβαση και απομάκρυνση μεγάλων ποσοτήτων εκρηκτικών από την πρεσβεία του Ιράκ στην Αθήνα] στην Αθήνα κατά το χρονικό διάστημα από τον μήνα Αύγουστο του έτους 2004 έως και τον μήνα Μάρτιο του έτους 2005, ενεργώντας από κοινού και με άλλα πρόσωπα, αγνώστων στοιχείων ταυτότητας, επιχείρησε παρανόμως να περιέλθουν σε γνώση του «κρατικά μυστικά» και ειδήσεις από τις αναφερόμενες στο άρθρο 146 ΠΚ, ήτοι ειδήσεις που τα συμφέροντα της Ελληνικής Δημοκρατίας ή των συμμάχων αυτής επέβαλαν να τηρηθούν απόρρητες έναντι ξένων Κυβερνήσεων, αποσκοπούσε, δε, με τις πράξεις του αυτές να τις χρησιμοποιήσει προκειμένου περαιτέρω να τις διαβιβάσει σε άλλον, κατά τρόπο ικανό να εκθέσει σε κίνδυνο τα συμφέροντα του Ελληνικού κράτους. Συγκεκριμένα, προέβη σε παράνομες παρακολουθήσεις των τηλεφωνικών συνομιλιών του Πρωθυπουργού της Ελλάδας, Κωνσταντίνου Καραμανλή, Υπουργών της Ελληνικής Κυβερνήσεως και υπηρεσιακών παραγόντων της Χώρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου