Σας είπα όλη την αλήθεια

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Κώστας Καραμανλής: Εγώ όμως θα το παλέψω, δεν θα υποκύψω. Κι αν χάσω, πάντως δεν θα χάσω έχοντας σκύψει το κεφάλι

Αποτελεί κοινό μυστικό ότι ο Κ. Καραμανλής υπέστη σοβαρότατη πολιτική ζημιά απ’ τα όσα δήλωσε ο Ν. Χατζηνικολάου και κυρίως απ’ το «είμαι κουρασμένος». 
Ποια όμως είναι η αλήθεια για εκείνη τη συνάντηση;

Κατ’ αρχήν ο πρώην  πρωθυπουργός είχε επίμονο αίτημα του δημοσιογράφου-εκδότη για συνάντηση μήνες πριν. Αρνούνταν και τελικά δέχτηκε

 Τα περί αποχώρησης τα είπε! Αλλά κατηγορηματικά  ΔΕΝ  είπε το «κουρασμένος»! 
Εκείνο που είπε και άλλωστε το είχε δηλώσει και δημόσια ήταν: «έτσι κι αλλιώς ούτε κολλημένος με καρέκλες είμαι ούτε λαγνεία προς την εξουσία έχω. Εξάλλου είμαι 12 χρόνια αρχηγός της ΝΔ και κάποιες φορές με κουράζουν ανόητες εσωκομματικές αντιπαραθέσεις και μικρότητες»... Αλλά βέβαια αυτό δεν έχει καμιά σχέση με το «είμαι κουρασμένος»! 

Πέραν όμως αυτού, ο πρώην πρωθυπουργός είχε καταλήξει στην εκτίμηση, λόγω και της διάστασης που δόθηκε ακριβώς στο «κουρασμένος», ότι πλέον το σύστημα των «νταβατζήδων» θέλει να τον τελειώσει, ότι πλέον έκανε αυτήν την επιλογή. 

Και τη μόνη απάντηση που είχε δώσει ήταν: «Εγώ όμως θα το παλέψω, δεν θα υποκύψω. Κι αν χάσω, πάντως δεν θα χάσω έχοντας σκύψει το κεφάλι...»
«Την προδοσία πολλοί ηγάπησαν, τον προδότη ουδείς»όπως λέει ο θυμόσοφος λαός  Η αλήθεια να λέγεται, λοιπόν, και για το μεγαλοδημοσιογράφο κ. Νίκο Χατζηνικολάου, κι ας είναι ικανός μαζί με το σινάφι των ΜΜΕ να κατεβάζουν και ν’ ανεβάζουν κυβερνήσεις.
Βέβαια, πλέον μπορεί να είναι ακόμη ... ικανός να παίζει βρόμικα παιχνιδια... δεν είναι όμως δυνατός! Ο Χατζηνικολάου και οι υπόλοιποι νταβατζήδες πληρώνουν αργά και βασανιστικά το κόστος της επιλογής τους να ποδηγετούν τον ελληνικό λαό, αντί να τον ενημερώνουν, χάνοντας την αξιοπιστία τους, οπότε και τη δύναμη να τον ελέγχουν!. 
Εκείνο που θέλουμε να διαμηνύσουμε εμείς στον κο Χατζηνικολάου είναι ότι:
«Δεν υπάρχει αρρώστια που να μου προκαλεί περισσότερη αηδία από την προδοσία» (Προμ. Δεσμ.)  Αισχύλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου