Σας είπα όλη την αλήθεια

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Κώστας Καραμανλής: " Δε συμβιβάστηκα και δε θα συμβιβαστώ με πιέσεις που αντιμάχονται το εθνικό, το κοινωνικό, το συλλογικό συμφέρον. Είναι μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δύναμή μου είναι η εμπιστοσύνη των πολιτών".

Αν δεν αντιλήφθηκες τι σου είπε τότε, σήμερα με την πάροδο του χρόνου και με την πικρή γνώση των 8 μνημονιακών χρόνων, η τρομερή αλήθεια των λόγων του θα σε συγκλονίσει: 

"Πραγματοποίησα ο ίδιος επισκέψεις σε φίλες χώρες για νέες συμφωνίες που εντάσσουν τη χώρα μας στον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη, αναβαθμίζουν το γεωπολιτικό ρόλο της, προάγουν τα εθνικά μας συμφέροντα .
Δε μπορώ, λοιπόν, παρά να στιγματίσω το γεγονός ότι σε εκείνη την αποφασιστική καμπή για την πορεία της χώρας μας ξέσπασε μια απερίγραπτη θύελλα σκών, φημολογιών, διαδόσεων, αφορισμών, υπερβολών
Δε μπορώ να υποτιμήσω το γεγονός ότι τα πάντα ξεκίνησαν την ώρα αποφασιστικών πρωτοβουλιών για την Ελλάδα του μέλλοντος."
 " Δε συμβιβάστηκα και δε θα συμβιβαστώ με πιέσεις που αντιμάχονται το εθνικό, το κοινωνικό, το συλλογικό συμφέρον. Είναι μήνυμα προς κάθε κατεύθυνση. Δύναμή μου είναι η εμπιστοσύνη των πολιτών".
" Δε δέχομαι εκβιασμούς. Δε δέχομαι απόπειρες που στόχο έχουν να επιβάλουν πολιτικές ξένες προς την εντολή του λαού.
Δίλημμα δεν έχω κανένα!
Όχι στο συνεχές πριόνισμα της κυβέρνησης.
Όχι στην υπονόμευση.
Όποιος έχει άλλα σχέδια, ας με αμφισβητήσει στα ίσια.
Ας ανατρέψει, ας ρίξει την κυβέρνηση.
Ξεκαθαρίζω τη θέση μου απέναντι σε όλους.
Ασκώ την πολιτική που χρειάζεται η πατρίδα μου"

"Όποιες και αν είναι οι αντιξοότητες, όποιο και αν είναι το πολιτικό κόστος, πρέπει να πω ότι θα συνεχίσω να παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις για μια καλύτερη επόμενη μέρα, για όλες τις Ελληνίδες, για όλους τους Έλληνες".
Κώστας Καραμανλής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου